lördag 29 november 2008

En stilla (möjligtvis onödig) fundering




Dagens tidning hade fått upp just denna sida när jag fann den på köksbordet i morse. Blev nästan lite orolig att någon försökte säga mig något. Gäller det även om man råkar blanda ihop dom lite då och då? Hoppas inte. Men tydligen finns det ett par föräldrar som riskeras bötfällas om dom inte skickar in uppgifter till skatteverket om deras barns namn snart. Den saken ska vi nog klara av att få gjort i tid, även om vi säkerligen kommer råka blanda ihop vem som heter vad någon gång då och då. Som igår t.ex. då följande meningsutbyte ägde rum: -Vem är det jag har här, Tora? -Nej, för hon är väl hos mig?

-tobias.

2 kommentarer:

Frida sa...

Våra tjejer var så pyttiga att vi hade matning var annan timme. DET var tortyr!

TvillingTur sa...

Ouch... den situationen vill jag knappt tänka på ens. Starkt jobbat!
-tobias.