torsdag 25 juni 2009

Vad ska du bli när du blir stor? del 2


När jag blir stor ska jag bli vuxen och pappa och så låter det "wrrrhwrrh..." när skägget växer.


Det är såklart Svante som har bjudit på lite av sina tankar igen. Jag misstänker att ljudet när skägget växer är inspirerat från rakapparaten. Jag vet inte? Fint ändå att han har mig med i sina tankar när han funderar framtiden.

En annan överraskning gällande Svante är att han tydligen fått upp ögonen för slap stick-humor. Här om kvällen var jag inne på toaletten och ropade på att Svante skulle komma för att borsta tänderna. Då kommer han utspringande från sitt rum och springer med flit in i garderobsdörren intill toalettdörren och flinar glatt för sig själv och säger "oj, fel dörr". Sen återupprepade han sitt nummer några gånger genom att glatt springa in i den stängda garderobsdörren. Undrar just vad han egentligen ska bli när han blir stor?

-tobias.

1 kommentar:

Evelina sa...

Jag tror att han ska bli komentator..Härliga Svante!

Kom på att jag svarar dig här på din fråga du ställde till mig/Peter:
Det är det sistnämnda, som du skriver.Han får en bara en demo, sedan arbetar han fram resten med sina ideér, såsom instrument, körer, sång. Han mixar sedan produktionen.
Hoppas ni får en grymt skön sommar med lite semester ni också!
/Evelina