måndag 15 mars 2010

Skor och sånt...


Tänkte idag bjuda på några bilder. Valde ut några som visar våra tjejers passion för skor och stövlar. Så gott som när som helst och mest hela tiden så kommer åtminstone 1 av de små strosandes med något på fötterna. Ibland förbannade då de inte lyckats få till det som de tänkt. Men oftast helnöjda över sin lyckade påklädande. Märk väl Ruts bakofram-variant på stövlarna på den första bilden och den snygga dela-med-sig-varianten på sista bilden. Undrar om dom kommer bli såna där sko-tjejer...





-tobias.

3 kommentarer:

Familjen Sundström sa...

Inget fel med skointresse ju!
Äger själv flera par som samlar damm i skåpen och i skohyllan... hihii...
Cowboystiler går alltid hem hos mig ;-) dock är modet i den bilden något för högskafftat för min smak ;-)
// sargit

Evelina sa...

Högst kvinnligt! :-) Så söta!

Vikkan sa...

*fniss*

Kvinnligt ja! Min Johanna kommer ofta spatserande i sina skor, mina skor och brorsans skor. Men Elias kommer även han spatserande i sina skor, mina skor och syrrans skor så när som lika ofta!

Sen brukar de säga när skorna är på: -Gå ut!!! ;-)